Pages

Search:

Feb 4, 2015

New in my makeup bag!

Kõigepealt alustan Max Factor 3in1 jumestuskreemi kiitmisega. Varasemalt kasutasin selle tuubis olevat testrit. Selle otsa saades ostsin uue. Minu jaoks on see hea katvusega ja kerge tekstuuriga.
Elizabeth Ardeni valgustpeegeldava pliiatsi sain MyLook.ee-st. Kahjuks selle toon on minu heleda naha jaoks liiga tume ning heameelega annan selle kellelegi jumekale niisama ära.
Seppälä põsepuna ja lauvärvi kasutan ma juba iidamast-aadamast. Otsasaamise märke nad õnneks veel ei ilmuta. Põsepuna puhul meeldib mulle selle tugev pigment ehk siis on vaja nii vähe hea tulemsue saavutamiseks ning hele lauvärv lööb silmad särama. Lisan seda nii silmanurkadesse, kui ka põsesarnadele. 
Maybelline Lash Sensational ripsmetušš, mis kingiks saadud, tegi päris hea töö. Minu lemmikule jääb ta siiski alla. Nimelt mulle ei meeldi Maybelline puhul kummist ots. Minu ripsmed on sellistega äärmiselt jonnakad.
Oriflame kulmpalett peits end Polhemi pressipäeval kingikotis. Ütleme nii, et minu Artdeco kulmupuuder sai endale väärilise konkurendi. Püsis peal vaat, et isegi paremini ja kauem.
Avoni ''Optimistic Orchid'' on siiani minu üks lemmikumaid toone, millega Avon siiani üllatanud on. Piisavalt lilla ja piisavalt mahe.
foundation / Max Factor 3in1 ''Warm Almond 45'' 
illuminating pen / Elizabeth Arden ''03 Warm''
blush / Seppälä ''02 Pink Dream''
mascara / Maybelline ''Lash Sensational''
eye shadow / Seppälä ''06 Dream'' & Artdeco ''213''
eyebrow kit / Oriflame 
lipstick / Avon ''Optimistic Orchid''