Pages

Search:

Feb 10, 2015

HD brows by GLOW Beauty Studio + sooduskood!

Nii, kulmud. Ma ei ole juba detsembrikuust neid ise kitkunud. Olen hoopis kolm korda jõudnud käia HD kulmudes, kuhu kutsus mu GLOW Beauty Studio. Esmakordsel külastusel näidati mulle oma kulmude peal täpselt ette, milline kulmujoon on minu näoga sobivaim. Samuti suunati tähelepanu niiöelda tühjadele kohtadele, millest tuleb oma näpud eemal hoida ja lasta sinna karval kasvada.
Protseduur kestab umbes 45 minutit. Kulmudel tehakse toonimist, vahatamist ja niidiga väljatõmbamist. Hooldusest, tulemusest ja kõigest loe kindlasti GLOW lehelt juurde. Mina käisin kõik korrad oma tuttava Malvina Rose juures, soovitan! Tasuta tehti mulle ainult esimene protseduur. Jäin nii rahule, et nüüdsest olen püsiklient. Siin ka üks aus enne ja pärast pilt. Päris hull, eks?!
Pildil ei ole kasutatud meigi vahendeid. Sellisena püsisid minu kulmud nädal aega. Naha pealt kadus värv nädalaga, kuid kulmukarva värv püsis mitu nädalat. Mina olen käinud siis 3x ja kuuajaste vahedega. Märtsi alguseks on kulmukarva kasv metsikum ja siis ka uuesti minek.
Ühe protseduuri hind on 35€. Järelhooldus 30€. Ainult kulmude värvimine 5€.

Tahad minna HD kulmu ja kasutada 15% soodustust esimesele protseduurile?
Kasuta kindlasti aega kinni pannes sooduskoodi ''suvimariliis''. Soodustusega aja saab kinni panna  kuni 15. märtsini 2015.