Pages

Search:

Oct 19, 2014

The current favourite beauty products!

Minu meigikotis on mõned tooted, mida a) selle otsa saades, maandub kotti järgmine samasugune b) salamahti loodan, et see ei saa kunagi otsa, sest, mis siis saab kui seda enam ei toodeta (!!!!). MaxFactori ripsmetušš on üks neist toodest, mis sobib mulle kui valatult. Aegajalt proovin ka teisi, kuid ostma tõuseb käsi vaid seda, sest ma ei ole kunagi pidanud selles pettuma. Südame on ka võitnud Avoni pintsel, mille mõlemad pooled saavad ikka peaaegu iga päev vatti. Seppälä põsepuna ja lauvärvi olen kasutanud juba vast paar kuud. Põsapuna puhul meeldib mulle selle intesiivsus. Kerge tõmme pintsliga ja sellest piisab. Lauvärv on imeline nii laugudel kui ka põsesarnadel! Varasemalt kasutasin valget pliiatsit silma sisenurkades ja alumise ripsmekaare ääres, kuid endalegi märkamata  sai sellest millalgi villand. Kingituseks saadud Oriflame silmapliiats suunas aga mu vanaharjumuse juurde tagasi. Valget kasutan siis kui soovin, et silmad jumala eest märkamata ei jääks. L'Oreali Drake's Pure Red sunnib ka end viimasel ajal peale kandma, kuid mitte siiski igapäevaselt. Peab tunnistama, et tumeda huulega on see enesetunne ikka üsna hea.