Pages

Search:

Jul 6, 2014

Samsung NX30

Kui tekib võimalus kasutada ja testida uut ning enesele tundmatut kaamerat,  tuleb võimalusest haarata! Nii tegin ka mina kui mulle selline pakkumine tehti. Enda kaameraga läks mul jupp maad aega enne kui sina peale saime. Katsejäneseks sain Samsung NX30ne. Hübriid-automaatfookussüsteemiga kaamera, mis võimaldab välkkiiret teravustamist. Seda näppides avastasin, et selle ekraan on ka puutetundlik. Sain lihtsa näpuvajutusega valida fookusesse soovitud eseme. Üsna võõras oli esialgu kogukamat Samsungi käes hoida ja menüüle pihta saada. Iga asi vajab veidi harjumist. Juba mõned päevad olen sellega klõpsanud ja kui täna oma Sony haarasin, et Samsung pildile jäädvustada, oli kohe erinevus tunda. Minu oma on ikka pisem ja kergem. 
Katsetada sain ka erinevaid objektiive:
18-55mm / F3.5-5.6 OIS 2 (58mm filter diameter)- sai kasutatud kõige rohkem
12-24mm / F4-5.6 ED (58mm filter diameter)
16 mm / F24 (43mm filter diameter)
45 mm / F1.8 (43mm filter diameter)
Paar järgmist postitust on kõik uue Samsung NX30-ga tehtud. Ma olen küll tehnika võhik, kuid see on vast siililegi selge, et hea kaamerga on lust pildistada! Euronicsi lehelt saab tarka juttu ka lugeda.