Pages

Search:

Apr 14, 2014

The Colossa Go Extreme Volum' mascara by Maybelline

Tänu Maybellinele olen ühe musta silmapliiatsi ja ripsmetušši võrra rikkam. Kohe kui Maybelline uut toodet nägin, siis esimese asjana huvitas mind, milline on ripsmetušši otsik. Minu õnneks oli see täpselt selline kui vaja- sirge. Nimelt seni ei ole üksi kaardus oleva otsaga või kummist harjaga tušš minu silmadele sobinud.
Ripsmetušš lubab dramaatiliselt pilkupüüdvaid ripsmeid ja kindlasti on see mitme kihiga saavutatav. Ripsmed on mul pikad, kuid mitte just väga kaardu. Minu jaoks on kindlasti oluline, et ripsmed ei tõmbuks neid värvides tükki. Sellel harjal on topelt kurvidega vars, mis lubab korraga ja kiiresti edasikanda suure koguse tuši. Kõik oleneb kui intensiivselt tõmmata, kuid mulle meeldib, et võimalik on saavutada ka pigem tagasihoidlik silm. Alumiste ripsmetega kahjuks nii hästi ei läinud, sest need on mul pisikesed ja hõredad ehk siis hiljem tuli appi sõber vatipulk. Laineri kasutamist ei ole mina veel ära õppinud ehk siis ka silmapliiats nii tihedat kasutust ei leia, kuid Colossa Go Extreme Volum' ripsmetušši kasutan küll nii kaua kuni vähegi kannatab.