Pages

Search:

Dec 30, 2013

preparing for New Year's Eve

Alles mainisin, kuidas mul on aastavahetuse jaoks valitud kaks kaelaehet. Pluus on mul täpselt see sama valge, mis piltidel nende alt paistab. Ehted on nii erinevad ja mõlemad meeldivad nii ülemäära palju, et valikut on tavapärasest raskem teha. Ilmselt homme saan siis mõnda aega peegli ees hullu panna ning hullutada ka oma kaaslast. Hea on kuulda ka kellegi teise arvamust, isegi siis, kui seda alati kuulda ei võeta (wink, wink).  Kas teie pöörate ehetele tähelepanu? Millise neist valiksite teie?
Mina suundun homme Viljandisse, kuhu läks ka minu üks parimatest sõbrannadest. Seal on koos sõbrad ja sõprade sõbrad. Paugud ja shampus on veel ostmata, aga õnneks veel jõuab kenasti! Mis on teie aastavahetuse plaanid? Pigem linnas või maal? Pigem kodus või linna peal? Loodan, et ka teie aastavahetus tuleb positiivselt meeldejääv ja just selline nagu teie seda soovite!
Suurte unistuste täitumist, väikeste imede sündimist ja seiklusrohket uut aastat Teile!
 rohelistega kividega- KLD / läbipaistva kiviga- Lindex
Endiselt saab anonüümseid küsimusi esitada SIIN või blogi parempoolsel veerul! Instagramist leiab mu SIIT!